pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-12
20:52:44

"Signe kan gå nu!!"
Idag har Signe sprungit ca 8 steg!!! Japp, sprungit, inte gått. Stackarn! Hon släppte och det det bar iväg och gick snabbare och snabbare...!! Sen stupade hon men landade på armarna, som tur var!! Nils var så nöjd och glad över detta! Han pratade om det flera gånger under dagen, "Signe kan gå nu!!" Nja, snart kanske!
Annars har det varit städ och röj idag, så vårt hus är för tillfället mer rörigt än när vi började... HUR ska vi få ordning igen..?? Ja, det återstår att se! För imorgon ska jag vara iväg heeeela dagen med mina goa stallkompisar :D så det blir nog inte mycket gjort i hemmet. Det är svårt att fixa själv med två småttingar. Henrik kanske hinner med något när Signe sover.. annars får det vara till måndag kväll.
Vi har iaf nästan tömt datorrummet nu! Där ska i första hand barnens leksaker in. Datorerna är förpassade till källaren ;) Vi har ju ändå varsin bärbar vid soffan! Så småningom ska även barnens sängar in i "datorrummet". Hoppas att det blir bra! Vi har även storstädat soffan och vänt schäslongen. Klädseln blev ju tvättad nu under magsjukedagarna. Skönt att ha det gjort!
Vi har faktiskt tagit oss en tur på cyklarna idag också! Jättekul! Signe åkte med en gång i höstas men det mindes hon nog inte. Nu trallade hon så glatt där bak! Och Nils, han älskar att få åka med på cykeln!
Nähä.. nu tror jag att jag ska ta tag i lchf-bröd-bak... men jag ska erkänna, fy och blääää vad jag är trött på detta redan! Inte för att det egentligen är jobbigt.. men för att det är så enformigt. Vi har liksom inte tid att gå in för detta till 110 så det blir ju i stort sätt samma mat jämt! Nä, slutklagat, januari har vi bestämt att vi ska hålla på iaf.....
Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentar:
#1: Susse

Jaaaa fina Signe!! Duktig tjej<3
Vilken tur att hon landade så bra:)
Ååå jag ska också ta tag i min cykel och fixa den och köpa stol så Meia kan åka med:) vad kul=)

2013-01-12 @ 21:31:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: