pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-03-03
21:19:05

Hemmafixardag!
Oj vad vi har fixat hemma idag! Jag har rensat ur 2 skåp, en garderob och frostat ur frysen. Under tiden hackade Henrik fram en tegelvägg i ett av rummen i källaren och städade efter sig... host host..!
Henrik åkte och handlade lite klinkers och färg medan jag och barnen roade oss ute i det fantastiska vädret!! Vi flyttade lite singel och krattade, vi gungade och klättrade upp på stora stenen, vi cyklade och letade efter Nils gamla gympaskor till Signe.
I eftermiddag har jag dammsugit, gjort en skinkpaj, tvättat och målat tre väggar i källarrummet.
Imorgon börjar jag jobba och Henrik ska vara hemma med barnen måndagar och tisdagar framöver. Imorgon ska de till Öppna förskolan. Roligt för barnen att få ha pappa med sig!
Ha det bra alla!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :) Svärmor

Flitiga är en underdrift som gäller er på Bingastensvöen 5. Kram på er. :)

2013-03-06 @ 21:20:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: