pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-03-19
22:02:39

"Jag är inte superhungrig, jag är bara supertrött!"
Idag har jag jobbat 8-15.30. Det gick bra! Henrik och barna var och handlade på förmiddagen. Det hade gått bra! De hade busat i sängarna här hemma idag och byggt koja. När Henrik tog bort "taket" på kojan så sa Nils "Jag tror inte mina ögon!" Skojiga kommentarer! Ikväll var det mycket "superhungrig" och "supertrött" ;) "Jag är inte superhungrig, jag är bara supertrött!"
I eftermiddag efter att jag hade slutat jobba åkte jag hem och hämtade Nils, sen körde vi till Arvids förskola och hämtade upp kusinvitamin. Vi gick in på avdelningen och jag tog i hand och hälsade på en av förskollärarna. Söta lilla Nils sträckte tydligt fram sin hand också för att hälsa. Så duktig! När vi kom hem åt vi Henriks goda biffar, pasta och ärtor. Sen lekte barnen och målade med vattenfärger. Innan Arvid åkte hem hjälpte han och Nils till att baka chokladbollar. Kladdigt och roligt! Signe ville sååå gärna vara med, men hon fick nöja sig med att smaka :) det gick ganska bra det också!
Mamma/mormor/svärmor ringde och sa att de hade landat på svensk mark ikväll efter en vecka på Tenriffa! Det verkade som att de hade haft en härlig vecka! Jag är väldigt sugen på att resa nu!! Till hösten får det kanske bli en tur någonstans! :)
Imorgon ska vi promenera till Jessica och Edit i Johannishus. Ja, vi kör nog halva vägen och möter upp Susse och Meia i Listerby ;) Det blir så fasligt långt annars tycker jag! På kvällen är det Blekinge ridsportsförbunds årsmöte som jag och Tess ska gå på.
Ha det bra nu go vänner!
Tjingeling! ;)

Kommentarer:
#1: Mamma :) Mormor :) Svärmor


Tack för inblicken i er vardag. Det är så trevlig läsning. Kram.
Längtar efter er <3 <3 <3

2013-03-19 @ 23:13:20
#2: Ing-Marie Sandell

Jag håller med föregående kommenterare! Man får många goa skratt när man läser denna bloggen!
Mamma- svärmor-farmor! Hihihi!

2013-03-21 @ 18:31:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: