pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-03-02
21:22:03

"Jag gör bara mitt jobb"
Idag har jag roat mig i Flyinge med Tess, Sandra, Ninni, Therese, Anna, Rigmor och Johnny. Mycket trevligt!! Vi kollade på hingstklasser i hoppning och dressyr, nygodkända hingstar och det bästa av allt; Twiligt och Camaro!! Vilken uppvisning de gjorde!! De är fantastiska båda två!! <3
 
 
 
 
 
Här hemma hade Henrik och barnen sysselsatt sig med blandade aktiviteter. De hade varit ute och promenerat, lastat grejer på släpet, stekt pannkakor, varit hos farmorn och farfarn och även handlat. Nils hade sagt mycket roligt idag, men det bästa var när Signe hade vaknat ute i vagnen. Henrik stängde av babyvakten i vagnen och då gick Nils och stängde av babyvakten inne. Henrik sa till honom att det var ju bra att du stängde av den och Nils sa; "Jag gör bara mitt jobb" Hihihihi!! Jag undrar i vilket barnprogram de säger så... Nils säger att det är "Doktor Mc Stuffins", ja, så kan det säkert va!
 
Imorgon är det husfixardag på Isgatan 5, gatan är omdöpt efter väglaget här utanför... blank-is!
 
Ha det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: