pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-05-15
21:40:32

Har sprungit!
Denna dagen har vi haft mamma-barn-mys hela dagen! Under förmiddagen var vi ute o lekte i sandlådan och var uppe på uteplatsen o gungade. Härligt väder, lite blåsigt bara. Vi gick in och åt lunch, fläskfilé, pasta med creme fraiche smaksatt med senap.
Efter lunch gick vi en runda med Signe i vagnen och Nils på cykeln. Signe somnade och sov ett par timmar. Jessica och Edit kom på besök och vi fikade och lekte. Mycket trevligt! När de hade åkt hem gick vi ut igen och tog en tur på cyklarna. Nils på balanscykeln och Signe på trehjulingen. Vi tog även en tur upp till uteplatsen igen för att gunga, barnens favorit just nu. Nils var trött och då blir han lite av en duracellkanin och sprang omkull Signe med flit... suck. Vi gick in, lagade middag, ris och köttfärsgratäng, sen kom Henrik hem.
Ikväll tog jag tag i mitt liv och sprang en runda på 3,2 km på 21 min. Inte så snabbt, men jag sprang iaf hela rundan :)
Imorgon blir det en tur till Småbarnsrytmiken skulle jag tro! Nils och Signe gillar att sjunga och dansa!
Borde nog lägga mig nu... Zzz!
Godnatt!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :) Svärmor

Låter som en riktigt härlig dag. Kram till er alla <3

2013-05-15 @ 22:41:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: