pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-07-04
22:48:08

En lidande blogg...
Den här bloggen blir för tillfället lidande pga bröllopsblogg, bröllopsplanerande, husvisningar och andra vardagliga grejer :PSånt är livet ibland..
Våra små underbara trollungar är fantastiska!! Jag älskar dem så mycket som man kan älska någon och mycket mer!
Signe har kommit in i "jag-är-en-egen-person-med-egen-vilja" - fasen! Det är så gulligt! Men så jobbigt, mest för henne tror jag.. Hon bryter ihop både nu o då o hela tiden. Allt går emot henne. Men mellan utbrotten är hon så go o så pussig o kramig o glad! Härligt! Hon gillar att pyssla med dockorna o att hänga med storebror :) Det senaste är att försöka klä på sig själv. Hon försöker gärna med Nils kalsonger ;) Ibland lyckas hon riktigt bra!
Nils har mycket energi och ork! Han älskar att dansa när vi spelar musik i köket, han målar gärna och han leker ofta med sina småbilar i gararget. Han blir ibland lite trött på att Signe kommer och stör och då får hon sig en dänga.. Mycket tårar och skäll.. Jag förstår att det är jobbigt att inte få vara i fred, men det funkar inte att slå på lillasyster, det är ju inte okej. Svårt det där.
Ja, en liten kort uppdatering :P
Ha det bra alla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: