pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-03-01
21:53:47

"jag känner inte dom"
Hejhopp!!
Idag har vi varit på "vår" öppna förskola :) Barnen älskar att gå dit och är så glada för Maria som är församlingspedagog. Nils har börjat bli lite mer blyg i vissa situationer. Han säger ofta "mamma du ska följa med" eller "jag känner inte dom". Men med lite försiktigt pushande så är han oftast lätt att övertala. För min del så gör det inget att han är lite blyg, bara han inte behöver må dåligt över att inte våga. Det är nog bara en fas som allt annat ;)
Efter ÖF stannade vi i stallet. Signe sov i bilen och jag och Nils mockade och fixade maten till Prinsen. Det gick bra! Nils är så hjälpsam så :)
När vi kom hem vaknade Signebus efter lite mer än en timmes sömn. Vi lagade mat, kyckling, pommes och currysås. Efter maten åkte vi till stallet en stund, sen hem igen. När Henrik hade kommit hem tvättade jag hans bil medan han fixade lite inne. Vid 17 kom Emma, Philip och Isabell. De hade köpt med sig pizza och thaimat. Gott och trevligt!!
Imorgon bär det av till Flyinge och bruksprovets sista dag med bästa Tess, Sandra, Ninni och Therese! Kul!
Ha det gott alla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: