pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-03-29
21:02:20

Glad påsk!!
En liten veckorapport från oss i familjen Spy...
 
Efter torsdagens spyor följde en vecka i samma anda.. :/ Fredagen och lördagen var helt okej, söndag lunch spydde Signe igen, Nils spydde på kvällen. Signe fortsatte hela måndagen. Hon var matt och ville bara sova. Ringde sjukvårdsupplysningen vid två tillfällen. Måndag kväll blev jag dålig.. Kände mig okej på tisdag morgon men var jättetrött och låg ner hela dagen. Framåt kvällen blev jag dålig igen!! Och höll på halva natten. Signe blev också dålig igen..... :( och var dålig på onsdagen men blev bättre framåt eftermiddagen. Jag låg hela onsdagen också. Nu har vi hållit oss ifrån äckelheter som spyor och barnen får behålla det de äter. Äntligen!! Men vi ropar ju inte hej än.....
 
Idag var jag borta på ridklubben på vår Pay and jump. Det var skönt att få komma iväg lite, men jag åkte hem ganska tidigt, jag var så matt fortfarande. Orkade visst inte så mycket som jag hoppades på.
 
Såhär dålig har jag aldrig varit i hela mitt långa liv vad jag kan minnas... Usch! Men jag ska egentligen inte klaga, tänker på alla som har det värre! Vi har ju tagit oss igenom detta nu och vad är en vecka.... vi överlevde! :D
 
Glad påsk alla!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: