pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-09
19:58:54

Magsjuka....
Ibland blir det inte som man har tänkt sig..... Imorgon skulle Emmie och Loppan komma hit för att träna för Ninni.. nu blir det inte så, Nils har spytt flera gånger i eftermiddag. Stackars min lilla sötis!! :( Nu ligger han här och sover i soffan, helt utslagen. Hade jag kunnat byta med honom så hade jag definitivt gjort det. Jag förstår ju vad som händer och kan styra så att det inte hamnar i soffan eller på golvet. Dessutom så är det ju inte speciellt kul att se det lilla barnet så dålig. Det är första gången han är magsjuk, första gången han är såhär sjuk.
Signe har hängt på mig hela eftermiddagen, hon har velat ha min uppmärksamhet.. men det har varit lite svårt med det när jag har hållt i hinken och torkat golvet mm.. Hur gör man? Henrik kom hem runt 18-tiden och då pustade jag ut!
Tidigare idag hade vi Signes föräldragrupp på besök! Mycket trevligt! Men stackars stackars människor som skulle bli inbjudna precis denna dagen.. nu är de ju smittade allihop :( usch, va jobbigt! Vi hade ju verkligen ingen aning! Inte en enda förvarning, Nils var pigg och glad.. Men ändå känns det så taskigt att jag bjöd hit dem idag. Jag hoppas verkligen att de slipper!!
Ha det bra alla! Hoppas ni slipper kräkis...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: