pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-14
21:29:04

Laddade för aktivitet!
Hej på er vänner!
Va roligt att det är ett gäng som läser min blogg :D Det känns roligare att skriva då.
 
Igår var jag iväg hela dagen med mina bästa stallkompisar! Mycket trevligt, 12 timmar gick snabbt!
 
Idag har vi städat och fixat här hemma, varit och handlat, spelat fotboll i trädgården, haft besök av Tess och Sandra och nu är det lchf-bak på gång.
 
Nu är alla friska och det har gått mer än 48 timmar sedan sista tecknet på magsjuka! Jippijayej!!!! Vi skippade Öppna förskolan idag för att säkert inte smitta någon. Tror inte att det hade varit någon fara men för att vara helt säker!
 
På onsdag ska vi till bvc, det var längesen! Signe ska på 10-månaderskontroll, fast hon blir 11 på söndag.. På torsdag ska vi på småbarnsrytmiken inne i stan och på fredag är det vår vanliga Öppna förskola igen och DÅ ska vi dit! Sen är det en Värnamo-helg för mig och barnen medan pappan är hemma och fixar massor i huset. Det kan behövas..
 
Snart har jag tryckt i mig två smörgåsar med det nybakta brödet, gott!
Ha en bra kväll!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :)

Det är så roligt att läsa din skojfriska blogg. Det håller mig uppdaterad på vad ni har för er allihop. Det är mycket roligt ni hittar på tycker jag. Jag ser fram emot helgen. Kram mamma

Svar: Va bra :D Ja vi längtar också till helgen!!! Kram
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-15 @ 19:22:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: