pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-05
22:08:30

Inte en endaste hämning inte ;)
För er som känner mig väl så är jag en väldigt skeptisk människa som alltid ska analysera sönder allting... även om jag samtidigt vill vara den där som ser på allt sådär positivt!
Nu är ju jag väldigt skeptisk mot allt vad bantning och bantningsmetoder heter.. men LCHF, det är ju kanon! Jag är superpigg och fokuserad, jag äter gott och känner mig som en ny människa, redan! Jag är inte ute efter att gå ner en massa i vikt, bara något enstaka kilo tänkte jag. Jag är mer ute efter en livsstil där jag mår bra! Jag tror egentligen inte på att så mycket fett är bra i längden.. men jag tror på det som en raketstart på ett sundare liv!
 
Idag har vi badat i Karlskrona! Det var så mycket folk!! Helt proppat i lilla bassängen. Vi satt först i en hörna, Signe klamrade sig fast vid oss, Nils var lite modigare.. Men sen, blev dem som vilda :) Visst stannade de upp när de fick en kallsup, men annars sprattlade både armar och ben och de bara älskar att vara i vattnet :D Kul!
Båda barningarna somnade på vägen hem, Nils väckte jag direkt och Signe sov i tre timmar ;)
 
I eftermiddag/kväll har vi haft besök av Björn och Meia. Det var mycket trevligt och barnen hade så roligt! Vid ett tillfälle satt Nils på dass, jag satt på pallen och väntade på "ploppen" ;) och både Signe och Meia stod och höll sig i mina ben ;) lite komiskt! Hade det varit jag som satt där på dass hade jag nog störts av så många i publiken, men inte Nils. Så skojigt när de inte har några hämningar alls ;)
 
Både Nils och Signe somnade gott ilväll. Efter att de hade somnat började jag på att steka ägg och bacon till mig och Henrik. Det var fett och gott eller fett gott!
 
Ha en bra kväll!!

Kommentar:
#1: Susse

Hihihi vad goa! Lilla Nils vad bra att han inte stördes av en så stor publik;)

2013-01-05 @ 22:21:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: