pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-16
21:56:39

Hur gör jag med bloggen nu då!?
Yes, Signe blev godkänd på bvc idag ;) och vi trodde heller inget annat! Lilla trollisen! Hon skötte sig så bra så, lite mammig bara. Nils är ju också världens enklaste barn att ha med sig! Först lekte han i väntrummet, sedan gick vi in i rummet där Signe skulle bli undersökt och Nils slog sig ner vid det lilla bordet och började leka. Han sa inte ett ord, bara lekte. Lite då och då tittade han på lilla nakis-syrran och fnissade lite ;)
Jag tror att det håller på att ske radikala förändringar i vårt hem nu..... Nils ratar leverpastejen!! Jag trodde aldrig att det skulle hända..!! Men han måste ha förätit sig på det.. lepepastejen... Så - vad ska jag göra med bloggen? :O Kan den heta pannkakorochlepepastej fast han inte längre gillar leverpastejen..? Signe äter det inte!
Hihi, nä, jag ska inte byta namn på bloggen! Det skulle jag aldrig orka ta tag i ;)
Efter bvc-besöket åt barnen banan och kollade på fiskarna på vårdcentralen, mycket underhållande! Sen blev ett par turer på rutschkanan och lite snack med Rebecca, Johan och Samuel innan vi åkte hem igen.
Hemma blev det mycket tvättande och fixande.. Båda barnen sov middag så jag passade på att skotta uppfarten också. Jag borde ha gjort det igår.. men det var en sån där dag när jag och barnen inte var riktigt överens om vilka aktiviteter vi skulle sysselsätta oss med under dagen... så, det blev skottning idag istället!
Nu sitter jag och kollar på "Mia på Grötö" på tv. Mia Skäringer, hon är bra! Jag gillar henne! Jag gillar den sortens människor som är allvarliga fast ändå så roliga :D Bra program dessutom!
Nä, nu ska jag gå och hämta lite gurka och en klick dressing, gott snacks! :)
Ha det gott!
Signe äter ris, majs och fiskbullar... kladdigt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: