pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-03
22:23:18

Goe-kakan!!
Lchf är ju grejen! Ja, så tycker jag idag! Tredje dagen! Första dagen med riktigt god mat, första dagen utan magknip, första dagen med lchf-kaka! Tack Annie för kakorna!!

Till middag idag blev det blomkål, avocado och fetaost, köttfärssås med gul lök, grädde, kryddor, tomatpure´ :D Mmmm!!
Ikväll har jag alltså smakat en jättegod lchf-rulltårta! Den får vi definitivt göra nån gång!
 
Annars har vi haft fikagäster här i eftermiddag! Ramona, Elin och Maja kom och hälsade på en stund. Elin och Maja lekte och busade med Nils och han bara älskar det! Nils fick lera av dem i en julklapp :) och Signe fick en bok. Verkligen snällt!! Jag brukar lämpa över lite begagnade ridgrejor till tjejerna, så denna gången fick de med sig en uppsättningen fleecelindor ;)
 
Nähä, nu ska jag surfa vidare på hästnet :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: