pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-06
21:43:50

"Det är smaskigt"
Idag har vi varit i Brunnsparken och grillat med två andra familjer. Det var mysigt! Barnen lekte lite på lekplatsen. Signe var också ute på en liten tur och kröp iväg en bit från oss andra :) På vägen hem gick jag och Nils in på Maxi och handlade medan pappan och Signe väntade i bilen, Signe sov.
När vi kom hem lagade vi mat (eftersom våra hamburgare inte blev klara på grillen) och sedan skyndade jag vidare till stallet för att kolla när Sandra red. När hon var klar var även Linda klar med Dimman och då blev jag erbjuden att rida några varv :) Det var ju inte igår precis! Men ååå vad jag saknar ridningen!! Måste komma igång nu. Jag har ju fått lov att rida Klivia en gång i veckan.. måste bara kolla när hon är ledig!
När jag kom hem igen satt barnen och Henrik vid garaget och åt frukt. När Signe hade somnat så röjde vi i garaget, det behövdes! Skönt att ha kommit en liten bit på väg iaf! Snart är det ju dags att kontakta mäklare och göra om proceduren från förra våren...
Nils stod och slickade på en plastbåt i garaget ikväll och jag sa till honom att den där är ju smutsig, det är väl inte så gott att slicka på den.. då sa han "det är smaskigt" ;) det lät lite kul tyckte jag! Goa Nils!
Efter rensningen kom farmor och farfar på besök en stund. Barnen härjade lite, de var så trötta.. så sen somnade direkt när vi la dem :)
Imorgon ska vi till Emma och Isabell på eftermiddagen, det blir trevligt!
Nehepp, nu ska jag strax ta mig en dusch och sedan ska jag lägga mig tidigt!!
Godnatt alla!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: