pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-31
20:22:10

Böter...
Snart fyller vår gulliga bebis 1 år!! Tänk vad tiden går fort!!!
 
 
 
Idag har vi varit på rytmiken i stan. Det var lika roligt som det brukar vara! Vi hade sällskap av Louise, Asgeir, Susse och Meia och mååånga andra! När vi kom upp till bilarna hade både jag och Louise fått en böteslapp på rutan... suck! Glömde visst p-brickan....Äh, bara min åttonde bot... :P
Vi åkte hem och Signe somnade. Jag lagade mat och Nils lekte lite och kollade på tv. Efter ett par timmar hemma så åkte vi och hämtade kusin Arvid på dagis. Allt gick bra och när vi kom hem lekte killarna så bra så! Kul! Efter maten gick vi ut. Vi spelade fotboll och försökte åka pulka i vår backe... barmark, så det var inte så lätt upptäckte grabbarna. Vi hann gå in och sätta igång Musses klubbhus innan Joakim kom och hämtade. Nils och Arvid satt tätt intill varann i soffan och knaprade på salta pinnar. Signe åt några russin vid soffbordet. Sötbarnen!!
Nils och Signe somnade vid 19 idag! Båda fick sin välling, Nils drack upp snabbast, sen frågade han efter nappen som han hade lagt någonstans i sängen och sedan somnade han, utan nappen! ;) Signe hade halva flaskan välling kvar och henne fick jag vagga lite innan hon somnade, men ändå så smidigt!! De är (peppar peppar) väldigt enkla att lägga nu och de sover kanonbra!!
Nähä, nu är jag som en öken i munnen! Ska hämta ett glas vatten.
Ha det bra!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: