pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-07
23:04:45

Blä, dålig mamma....
Idag har varit en mindre bra dag..... Jag har varit trött och haft dåligt tålamod.. och det är ju där problemet ligger! Barnen är jätteduktiga och har egentligen inte gjort något.. usch, dålig mamma idag alltså!! Imorgon tar vi nya tag!!
 
Vi har iaf spenderat ett par timmar hos Emma och Isabell idag, tillsammans med Martina och Sindre, Johanna och Neo, Lina och Thea! Jätteroligt med många mammor och barn! Vi kollade även igenom Isabells kläder som hon hade vuxit ur. Jag hittade en pyjamas och ett par byxor som jag tog med hem till Signis :)
 
Nu ikväll har jag och Henrik bakat lchf-bröd och lchf-kaka! Tack Jessica för recepten!!
 
Nähä, imorgon är det städdag! På onsdag kommer föräldragruppen och på torsdag kommer Emmie och Loppan!! Lääääängtar!!!!
 
Godnatt!
 

Kommentar:
#1: Susse

Man kan inte alltid va på topp Jenny:) man är inte mer än människa<3

2013-01-08 @ 20:38:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: