pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-01-04
21:35:33

Ååå underbara vår!!
Om du bara var här för att stanna..... nja, det är knappast möjligt.
 
Idag har vi promenerat bort till Äggaboden och handlat just ägg och även mega-vitkålshuvudet! Sedan gick vi vidare ner till Annies hästar och kollade till dem. Ikväll handlade jag lite på Maxi, sen körde jag inom Annies igen för att kolla på hästarna och prata lite.
 
Nils var så gullig när han satt på toa idag. Då fällde han ner locket på ryggen och sa att han var en sköldpadda ;) Bra liknelse tyckte jag!
När jag kom hem här ikväll så fick jag det finaste mottagandet. Nils öppnade dörren sa "Kom in!" och föste in mig med handen ;) sen fick jag hjälp med både jacka och skor. Sötisen!
 
Signe kryper runt på egna äventyr och sitter ibland och pysslar lite med nån sko eller så. Hon reser sig vid möbler och dyl. och går längs med dem. Hon vill gärna plocka upp saker från golvet och lägga dem på t.ex. soffbordet. Duktig städhjälp ;)
 
Jahupp.. får återkomma när jag har mer roligt att berätta.
Byebye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: