pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-02-19
22:08:17

"Jag älskar dig mamma!"
Som jag har längtat efter att få höra det! Idag, när vi skulle klä på oss ytterkläderna och åka till leklandet sa han det; "Jag älskar dig mamma!" Jag blev så paff att jag var tvungen att fråga vad han sa ;) och han sa det igen, söta söta Nils <3
Vi har alltså spenderat förmiddagen på leklandet med några vänner från öppna förskolan och föräldragruppen. Mycket trevligt! Nils såg verkligen fram emot att få leka där! Vi var mest i lilla delen för 1-3-åringar, men nån runda tog vi på hela leklandet. Det var väldigt många barn, många skolbarn också, så det var lite svårt att ta sig fram på vissa ställen.
 
Bild: Har haft en supermysig förmiddag på leklandet! Tack för idag Ann-Charlotte, Jessica, Matilda och alla barn!            Bild: Har haft en supermysig förmiddag på leklandet! Tack för idag Ann-Charlotte, Jessica, Matilda och alla barn!
 
I eftermiddags tog vi en svängom på Maxi ;) Nils bestämde att vi skulle äta hamburgare imorgon på Signes födelsedag, så hamburgare it is ;) Han bestämde även att hamburgarna skulle ätas på rosa Barbietallrikar, så det fick bli en packe med såna också ;)
När vi kom hem åt vi kvällsmat, lekte, pusslade och läste böcker. En riktig myskväll med mina söta små troll! Nu ska jag slå in de sista presenterna till vår lilla prinsessa! Imorgon är det hennes första födelsedag! Nils har träna på "vi gratulerar" idag, så det ska nog gå vägen ;)
Ikväll när han pusslade så kittlade jag Signe. Nils skrattade lite åt det och jag frågade om han också var kittlig.. "Nä, jag är inte kittlig, jag är bara mjuk" ;) HIhi, söt-Nils!
Ååå, vad jag inte känner mig bra ikväll... skulle tro att det är någon sjukdom på G.. och jag som har varit frisk hela vintern.. jaja, då är det väl min tur nu då. Bara det inte är magsjukeelände... vill inte vara sjuk på Signis födelsedag!
Ha det bra alla ute i vinterlandet! Kör försiktigt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: