pannkakorochlepepastej.blogg.se

2013-02-21
22:37:09

Ingen rubrik idag för jag kommer inte på något :P
Idag hade vi fika - och lekbesök på förmiddagen av Ramona, Elin och Maja! Mycket trevligt! Nils skrattade och härjade ;)
På eftermiddagen var vi ute på Millegarne och kollade först när Sandra tränade för Ninni och sedan när Elin tränade. Det var kul o se, men sååå kallt!! Det blåser ju så mycket där ute.. :P
Sen körde vi hem, värmde lite mat och sedan kom Henrik och då stack jag iväg till stallet och lagträffen. Jag lyckades att återberätta vad Björne hade sagt på lagledarträffen och mötet blev bra tycker jag! God fika fick vi av Tess och Sandra också!
Ja, denna dagen har gått ganska fort och jag orkar inte skriva mer idag...
Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: