pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-18
21:03:10

Skållat fejs :P
Jag är så glad för ischiasnerven som bara plågar mig såhär eländigt mycket sådär två-tre gånger om året... Lite måååste jag klaga... I övrigt har helgen varit kanon! Festen med brudarna blev jättelyckad! Slänger in ett par bilder på vår fina buffémat :D
 
Fingrar ;)
 
Skållat fejs :P
 
Dessutom bjöds det på supergod soppa, sallad, vildsvinspaj, köttfärsfylld paprika, ost och kex. Till efterrätt blev det en chokladmousse och en fantastisk vit choklad-kladdkaka med hallon! Vi pratade, sjöng och dansade och hade jättekul! Längtar till nästa gång vi ses!

Barnen och Henrik hade haft det bra hos farmorn och farfarn! Jag trodde heller inget annat! Nils är så glad för att åka dit :) Signe hade vaknat och druckit välling mitt i natten, men det brukar hon göra.
 
Nu ska jag och ischiaseländet vila upp oss inför en ny vecka med nya upptåg! Denna veckan ska jag ha lektion för Elin, ha date med föräldragruppen och gå på 30-årsfest. Det blir säkert en tur eller två till Öppna förskolan också!
 
Ha en bra vecka!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :)

Ruskig mat. Hu. Men kul verkade ni att ha. Härligt med goda vänner. Kram

2012-11-19 @ 22:18:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: