pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-08
22:49:06

Pannkakor x 2
Mycket vardagslyx idag! En fikadate med Louise och hennes son Asgeir på förmiddagen. Mycket trevligt! Nils stack ut till farmorn och farfarn ett par timmar. När vi hämtade honom så bjöds vi på crepes, Nils åt pannkaka såklart, ingen köttfärs ;)
 
Kvällen har spenderats i stallet! Lite mockning, lite sopning och mycket tjötande med många goa stallkompisar! Usch, jag saknar dem! Jag måste ta mig tid och åka dit oftare! Var inte hemma förrän strax innan 22 ;) Båda barnen sov så sött och Henrik berättade att de hade stekt pannkakor..! Det är väl nyttigt med pannkakor..?
 
Imorgon blir det Öppna förskolan på förmiddagen, det blir nog trevligt tror jag!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: