pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-07
21:05:48

"Mamma ha blive pappa!"
Skyndade till Maxi idag! Ja, det är bäst att passa på efter maten, blöjbytet och vilan.. och innan maten, blöjbytet och vilan ;) Satte Signe i den lilla stolen i kundvagnen och Nils nere bland varorna. Det brukar funka. Idag ville Nils låna min plånbok.. bäst att ha koll tänkte jag. Men plånboken låg ju där i botten av vagnen sen. Väl framme i kassan var VISA-kortet borta!!! :O Jag hann bli svettig... men, i ett annat fack hittade jag det! Pust!
 
Hemma blåser vi ballonger och släpper dem, för att fördriva tiden. Nils skrattar så han skriker när ballongen pruttar iväg :D Det har mest varit Henriks grej det där, men idag lekte jag och Nils lite mitt på dagen. "Mamma ha blive pappa!" sa Nils då ;) Va roligt det är med alla dessa kommentarer!
 
Imorgon ska vi träffa våra nyvunna vänner från Signes föräldragrupp. Goa mammor och barn! Det ska bli trevligt!
Alltid roligt att träffa nya vänner! Tänk att det kan räcka med ett gemensamt intresse och lite fika för att lära känna varandra så snabbt! :) Jag tycker att det är jätteintressant med gruppsammansättningar och vad det är som gör att en grupp fungerar eller ej. Nån gång ska jag plugga igen och då bli det antingen psykologi eller sociologi.
 
Nähä, om man skulle öppna den mörka chokladen med mintsmak också ;D
 
 

Kommentar:
#1: Mamma :)

Sriv upp alla roligheter som barnen säger och gör. Det är kul för dom att läsa när de blir större. Kram

2012-11-13 @ 23:04:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: