pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-22
22:30:07

Maja!!
Efter en härjig natt med mycket hostig bebis ringde jag till Vårdcentralen. Vi fick tid på förmiddagen och tog med oss farmorn och åkte dit. Signe satt med bar överkropp i mitt knä och tittade lite förvånat på läkaren ;) När han undersökte henne sträckte hon ut armarna och spretade med alla fingrarna som om hon ville underlätta lite för fabo doktorn ;) Nils satt hos farmor och fnissade lite. Ingen fara med Sinne, bara en dum förkylning.
 
Under eftermiddagen blev Signe trött så jag försökte lägga henne i sängen, men jag lyckades inte. När vi kom tillbaka ut till vardagsrummet, ca 3 minuter senare var Nils borta :O Hittade honom bakom soffbordet där han hade somnat ;) Lyfte upp honom i soffan där han fick sova medan Signe åt. Bjuder på en mycket suddig bild.
 
Photo: Är man bara tillräckligt trött så kan man ta en liten tupplur mellan soffan och bordet ju ;-)
 
Vid 16 hade jag lektion för Elin. Nils hann mocka en halv box innan vi började. Signe somnade och Nils lekte sedan med sin stora idol Maja! Nils gör som Maja gör ;) Så gulligt! När lektionen var över vaknade Signe och pappan kom och hämtade barningarna. Jag hade möte inför julshowen och möte med tävlingssektionen innan jag åkte hem.
 
Nu är det verkeligen läggdags för mig!
Guten Nacht!

Kommentar:
#1: Farmorn

Sötegoingen..

2012-11-22 @ 23:33:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: