pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-20
20:57:08

Kopiera kopiera kopiera!!!
Om du har skrivit ett långt blogginlägg, glöm då inte att kopiera det innan du publicerar!! Luften går liksom ur en när man har lagt en bra stund på att skriva ihop något finurligt när det sedan bara bestämmer sig för att ge sig iväg! Grr! Men det var säkert meningen att jag inte skulle få inlägget publicerat då det var en enda lång klagan över ischiaseländet.... Nä, en rolig kommentar från Nils var det också! När jag hjälpte honom på med blöjan igår så sa han "Ha fått av måmå, ny o fin!" Hihi! Han har inte fått blöjan från mormor, men det var ju bra att den var ny och fin ändå!
 
Vårt hem är för tillfället en sjukstuga. Vi är inte jättesjuka. Men Signe hostar, är förkyld och har lite feber. Nils hostar och är förkyld. Stackars barningarna! Ischias-eländet börjar ge med sig, vilket är en väldig lättnad! En sjuk Signe = En Signe som vill bli buren. En mamma som bär Signe = En mamma med ännu mer agressiv ischiasnerv!
 
Denna veckan har vi fått ställa in alla aktiviteter... Trist. Men vi har lyckats roa oss ganska bra i sjukstugan tycker jag! Idag har vi bland annat roat oss med att bygga bil och tåg av hushållsrulle, lim och pastahjul. Vi har även ritat av Nils fötter, händer, rumpa och huvud på ett stort papper :P Rumpan var helt klart roligast!
 
Min bästa Ninni-vän ringde idag också! Kul att tjöta lite med henne! Vi brukar rapportera om vad som hänt i våra liv sen sist vi sågs och planera lite vad som ska hända framöver :) Så nu har vi lite skojigt att se fram emot!
 
För övrigt så har jag hemsk ångest över att jag tränar ungefär 0 gånger i månaden nu..! Jag har aldrig i mitt liv varit i så dålig form som jag är nu, katastrof! Så snart är det dags att ta tag i det! Jag vet inte än hur jag ska komma igång.. Allra helst hade jag velat rida, men om man ska få upp flåset så räcker det inte med ett ridpass i veckan. Så det mest effektiva är nog att springa... men det är ju inte alls lika kul!
 
Nä, idag är en sån där jag-har-ingen-aning-vad-jag-ska-skriva-dag... så hejdå!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :)


Låter som en rolig dag för att vara i en sjukstuga. Stackars små barnbarn, vara så förkylda, undra om det inte kommer från Kärda. Eller har ni så elaka baciller i Ronneby också. Nu härjar maginflu här också. Ska fortsätta hålla andan så jag slipper det. Önskar mig till er men vi ses på IKEA hoppas jag. Ser fram emot det. :)

Svar: Ja jag hoppas att alla sjukdomar har gett sig av innan IKEA-besöket!! Har du pratat med Marie? Kram
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-20 @ 23:19:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: