pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-15
22:16:11

"Hmhmhm höhöhöhöhö hm....."
Återkommande under heeeela denna dagen har varit
  • Nynnande på samma låt ca 40 gånger på 15 timmar (OBS inte överdrivet!)
  • "Miiiiin mamma!"
Dagen började med att Nils kommer ut från sovrummet nynnandes på denna låten:
 
http://www.youtube.com/watch?v=8A6YJqrIrMM
 
Dagen avslutas också med nynnandet i sängen... Nils är jättesöt som håller på o nynnar sådär, men, liiiite galen blir jag ;) När sen Henrik kommer hem och nynnar på samma låt!! :/ Gaaaaah..!!
Annars har Nils börjat med något nytt idag som kom från ingenstans, vad jag vet. När vi var på väg genom skogen, efter ett besök borta hos Annie, Joakim och Arvid, sprang Nils ifatt mig, kramade mina ben och sa "Miiiin mamma!" Åååå, sötnosen! Efter den positiva reaktionen så blev det många benkramar under dagen :)
 
I eftermiddag har vi varit ute på Millegarne! Elin red för Ninni och jag och Ramona tittade på. Signe sov och Nils lekte utanför ridhuset med sin stora idol Maja! Överlycklig Nils!
 
Signe är på god väg att börja ta sig fram på egen hand nu! Hon kan skjuta sig bakåt på rumpan, hon kan kräla och hon kan resa sig i krypställning. Snart så!
 
Blev inga slingor i håret ikväll heller.... suck. Imorgon kanske!
 
Byebye!

Kommentarer:
#1: Mamma :) Mormor :)

Ja, snart har du två barn att jaga. Det blir bra motion. Glad och pigg Nils då, nynnandes hela dagen. Det är glädje som spritter ut inifrån. Härligt. :)

Svar: Ja då springer de väl iväg åt varsitt håll ;)
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-16 @ 00:02:59
#2: Farmor!

Hihi...den "biten" nynnade jag också på igår!!

Svar: Jaså, lite telepati kanske ;)
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-16 @ 12:48:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: