pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-23
22:24:49

Fredagsmys....?
Denna dagen började bra! Signe badade och sov ett pass på förmiddagen. När Signe sov gick jag lös på stackars lille Nils hår :S Men jag blev ganska nöjd! Faktiskt! Så nu blev han korthårig i alla fall, jag som sa att han skulle ha lite längre över vintern... Efter klippningen så blev det bad även för Nils medan jag sprang ett varv med dammsugaren.
Efter lunch packade jag in barnen och stack iväg till Karlskrona. Vi kikade i några affärer och lekte i Hoglands park en stund. Tänkte att vi skulle träffa Henrik för lite Karlskronafredagsmys när han slutade jobba, men vi gav upp och åkte hem efter en stund... Och tur var väl det, han är ju kvar på jobbet än! Jag vet inte vem jag ska vara arg på... inte är det Henrik, men antingen är det hans chef/chefer eller är det de sega Nigerianerna.. jag vet inte. Lite arg och bitter är jag alla fall ikväll! Jag och barnen åt våra tacos innan ikväll, Nils fick lite rostade majs som fredagssnacks men jag hann inte ens sitta ner med honom för att Signe var trött och ledsen... så denna fredagen gör jag inte gärna om. Nils var glad och nöjd men jag har så dåligt samvete för stackarn. Han har fått klara sig själv ikväll...
Så, det var vårt fredagsmys :/ Hur har ni haft det?
Trevlig helg!

Kommentar:
#1: Carro

Jag var på AW :-)

2012-11-24 @ 09:03:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: