pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-25
21:53:32

Dumma Tomten!!
Jag önskade minst 4 timmars sammanhållande sömn i natt och vad fick jag!?! Totalt 3,5 timme! Signe vaknade när jag skulle lägga mig och sen var hon vaken.... läääänge! Så nu blir det sängen!!
 
En liten dagsrapport först bara :)
Efter frukost kom kusin Arvid och lekte! Hans mamma Annie skulle rida så jag fick vara barnvakt! Det var jätteroligt! Nils och Arvid lekte så bra! De pratar och förklarar för varandra. De satt vid bordet och bakade med lera när NIls plötsligt skulle springa ut i köket och hämta något. "Oj jag glömde, sära nån!!" Hihihi, så roligt det lät! Han skulle hämta leksakskatalogen ;)
Sen pratade de om att baka pepparkakor och då sa Arvid "Pepparkakor är nyttigt!" Hihi, ja jo.. sådär va? ;) Gullungar!!
Sen gick vi ut. Signe skulle sova och Nils och Arvid tog med treljulingen ner till bäcken där vi kastade sten. Sen lagade vi korv, pommes och broccoli som vi åt när Annie kom tillbaka. Sen fortsatte vår aktiva dag (jag - galet trött!!) och vi åkte till Kuggeboda på loppis. Nils var jättetrött så det funkade sådär.... men vi fick i alla fall lite handlat :D
Åkte hem, lämnade barnen och åkte till stallet för julshowsträning. Det gick ganska bra! På onsdag ska Henrik vara med och träna! :D Han ska vara med på "gubba-kadriljen"! Så kul!!
Nu mååååste jag sova!!!!!
GODNATT!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :)


Så goa killarna är mot varandra. Sära nån påminner mig om Rickard när han var liten. Han sa "särde tide". Skriver du upp det roliga de säger? Hoppas du får sova gott i natt. Kram och god natt. :)

Svar: Ja jag kommer ihåg att Rickard sa så ;) Jag har skrivit upp mycket roligt som sägs men nu finns det ju här på bloggen om jag skulle glömma något.
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-25 @ 22:11:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: