pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-25
00:18:25

Bästa lördagen!
Idag (ja, nu är klockan efter midnatt så, igår) kompenserade jag den dåliga fredagen genom att åka med min stora duktiga tvåochetthalvtåring till Kaskad i Tingsryd. Lite mallig och jättemycket glad var han <3 Söt-Nils! Vi sjöng och hade så mysigt i bilen på vägen dit. Sen badade vi mycket och överallt i badhuset :) Efteråt åkte vi till Börjes och åt räkmacka (Nils åt två bett på en ostmacka och ett bett på en chokladboll och jag åt INTE upp resterna, inte allt i alla fall). Efteråt shoppade vi loss i varuhuset och sedan åkte vi hem. Nils somnade i bilen och sov för länge (visade det sig ikväll...)
Henrik och Signe kom hem en stund efter oss. De spenderade dagen i verkstan istället :) Efter dem kom även farmorn och farfarn hit. De barnvaktade medan jag och Henrik roade oss på Philips 30-årsfest ikväll. Henrik roar sig ännu och jag roar mig här med min blogg istället.. Barnen hade somnat när jag kom hem, men de hade inte sovit så länge. Kanske blev det lite för mycket sömn för Nils i eftermiddags eller hade de för roligt för att vilja somna ;)
Nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen! Renbäddad! Det är ju så härligt!!
 
Kära tomten, jag önskar mig en för tidig klapp i år. Jag önskar att barnen sover i alla fall 4 timmar i streck i natt! Tack på förhand!
 
Godnatt!

Kommentar:
#1: Mamma :) Mormor :)


Så roligt det verkar vara i Tingseryd. Vi kanske ska träffas där en gång för att bada. Kram

Svar: Ja det får vi göra! Eller i Växjö, det är mycket renare där... :P
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-25 @ 22:08:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: