pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-13
21:45:14

6 gånger in och 5 gånger ut!!
Denna dagen har spenderats i "Kasskrouna - den stoura schjöööstaden, med vind i seeglen" och allt vad det heter ;) Jag och barnen besökte sammanlagt 5 butiker på 5 olika ställen, vilket innebär att jag idag har lyft syskonvagnen totalt 11 gånger i och ur bilen, 6 gånger in och 5 gånger ut ;) Tur att vi har en ganska smidig vagn! Även barnen har jag stoppat i och ur bilen lika många gånger + 1 gång till då de, till skillnad från vagnen, fick följa med ut ur bilen här hemma.
Resultatet av vår shoppingtur blev
:
  • Tre par skor, ett par till mig (ser ut som ridskor, jophurs!!) ett par till Nils (vinterskor/stövlar) och ett par till Signan (hennes första EGNA små kängor!)
  • En styck Maxi Cosi Mobi (bilstol till Signe, likadan som Nils stol)
  • En styck stor låda med LERA och diverse tillbehör!
Jag var även ute efter en Halloweenutstyrsel, då jag är veligare än veligast, men hittade inget. Fick dock en idé...
Lunchen spenderades med pappan, på Max. Det var mycket trevligt! Barnen har varit kanonduktiga idag!! När vi kom hem satt Nils och gjorde mängder av ormar, bollar och annat fint i lera. Han blev jätteledsen när vi skulle pausa för middag. Sedan fortsatte han tills hn såg mig slå in paket, då blev det mer spännande ;)
 
Guten Nacht go´ vänner!

Kommentarer:
#1: Mamma :)

Men då vad du har handlat idag. Har du vunnit storvinsten på lottos joker? Det ska bli spännande att få se barnens skor. Lilla Signe behöver ju skor för jag tror att hon går snart. På god väg är hon ju i alla fall. Längtar till er alla. Kram mormor/mamma/svärmor.

Svar: Barnen är ju rika ;) Kram
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-13 @ 22:55:45
#2: Cilla

Vad roligt, Jenny, för du skriver så bra att det är roligt att läsa!!

Svar: Ooo tackar! :D
pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-11-14 @ 07:37:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: