pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-12-23
20:59:07

"Jag vill åka till Maxi!"
Den rätta julkänslan har infunnit sig och jag har nu stoppat i mig 3 smörgåsar (!!!) av det nybakta brödet som jag och Henrik har bakat med fantastiskt god julskinka på! Puh, nu är jag mätt! "Hur lång var du då?" hade Henrik sagt.. hahahahoho! Kul kul..
 
Igår träffade jag de finaste barndomskamraterna, Anna, Carro och Kristin! Mycket trevligt! Tiden gick så fort och Signe sov sitt första och enda pass vid 13.45... Men det gick ganska bra ändå.
 
Idag har vi varit hos Eva och min farbror Gunnar och hälsat på kusin Sandra, hennes Chritofer och deras lille son Milo! Det var också jättetrevligt!
 
Signe har firat in julen med att börja krypa ordentligt och att gå 5 steg mellan mig och "mommo" :D Snart får vi springa efter henne! ;)
 
På väg hem till mommos place idag utspelade sig följande konversation:
Nils: Jag vill åka till Maxi!
Jag: Vad sa du? Vill du åka till Maxi?
Nils: Ja jag vill åka till Maxi, dom har pommes där! ;)
Hihi, jag tror att han menade Mc Donalds... så hade han velat fira in julen!
 
Nähä, nu måste jag sammanställa tipspromenaden till imorgon!
GOD JUL till er alla!
<3 <3 <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: