pannkakorochlepepastej.blogg.se

2012-12-18
22:03:50

GLAD!
Nu är jag glad igen! :D Jag brukar inte få iskna sammanbrott så ofta, men igår blev det lite för mycket... Men nu känns det bra! Såhär inför jul och allt :D
Idag har vi haft en toppendag tycker jag! Nils bakade chokladbollar när jag lagade mat. Till middag blev det ris, kyckling, sås och ärtor (favoritgrönsaken!) Vi har även ritat hästar, hus och åsnan och Vargen i Bamse.
Ja på morgonen var jag förresten på Vårdcentralen och kollade min hörsel. Jag fick godkänt trots att jag missade på ett pip :)
I eftermiddags tog vi en tur till den stora staden Rrrrronnebyy! Där handlade vi present, julklapp, några burkar barnmat och etiketter. Vi åkte rulltrappa bara för att det är så skoj och busade i provrummen på Kappahl :P
Ja, det var denna dagen det. I stora drag! Mellan allt det roliga har jag plockat, städat, diskat, klätt på barn, klätt av barn, bytt bjöjor... ja ni hajar!
Godnatt!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: